Ranking Zaufanych Opinii 2017

Autor: Adam Szymanski

Już po raz ósmy Ceneo.pl przedstawiło ranking najlepszych sklepów internetowych w Polsce. Zestawienie tworzone jest co roku na podstawie opinii użytkowników Ceneo.pl o dokonanych zakupach. Jego celem jest pomoc klientom w dokonaniu najlepszego wyboru zakupowego.

W tegorocznym zestawieniu zwycięzcy zostali wyłonieni na podstawie aż 2,5 mln ankiet wypełnionych przez użytkowników serwisu w okresie od września 2016 do października 2017. Nagrody rozdano w 11 kategoriach branżowych, a także wyłoniono najlepsze sklepy w usłudze „Kup na Ceneo”, najlepsze tegoroczne „Debiuty” oraz „Wybór Użytkowników” oparty o głosowanie internautów. Łącznie wyróżniono 42 sklepy.

Na ocenę składały się między innymi: średnia liczba opinii, średnia ocen uzyskana w opiniach (nie mniej niż 4,5 gwiazdki), udział pozytywnych opinii (minimum 90%) oraz udział opinii zablokowanych za nadużycia (nie więcej niż 10%).

Uroczyste ogłoszenie wyników plebiscytu oraz wręczenie nagród dla najlepszych sklepów internetowych, dostawców i producentów miało miejsce podczas Gali Zaufanych Opinii. Odbyła się ona 8 listopada podczas XIII Targów eHandlu w Warszawie. Uroczystość trwała od godziny 13.00, a prowadził ją Daniel Wieleba.

Program „Zaufane Opinie Ceneo.pl” jest największym i najstarszym programem badającym wiarygodność internetowych sklepów w Polsce. System oparty jest o internetowe ankiety, wypełniane przez klientów, którzy dokonali faktycznego zakupu w sklepie internetowym.

RANKING E-SKLEPÓW CENEO.PL 2017

Ceneo.pl to drugi co do wielkości serwis e-commerce w Polsce i jednocześnie najpopularniejsza porównywarka cen i ofert. Serwis odwiedza co miesiąc ponad 11 mln internautów, którzy mogą wybierać spośród ponad 19 mln produktów z 17 tys. Sklepów. Ceneo.pl jest również największą polską bazą opinii o sklepach i produktach.