Ceneo.pl błyszczy jakością obsługi konsumentów

Autor: Adam Szymanski

Ceneo.pl wie jak zadbać o klientów. Drugi co do wielkości serwis e-commerce w Polsce został nagrodzony tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2018. Zwycięzców już po raz 11 wskazali sami konsumenci, którzy dzielili się swoimi opiniami w ramach przeprowadzonych badań.

Opinie na temat firm zbierane były wśród konsumentów przez cały ubiegły rok. Chętni dzielili się swoimi wrażeniami z organizatorami plebiscytu za pomocą serwisu jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej. Dodatkowo wśród konsumentów przeprowadzono on-line anonimowe badanie ankietowe. Na ich podstawie wytypowano ostateczną listę nagrodzonych marek.

Bardzo dziękujemy za to wyróżnienie. Ceneo.pl co miesiąc odwiedza kilkanaście milionów użytkowników, którzy dzielą się z nami swoimi opiniami. Każda z nich jest dla całego naszego zespołu źródłem nieocenionej wiedzy i inspiracji, dzięki czemu z sukcesem możemy dalej rozwijać nasz serwis – wyjaśniał Tomasz Jankowski PR Manager serwisu Ceneo.pl.

Z najnowszych badań przeprowadzonych przez Polski Program Jakości Obsługi wynika, że poziom zadowolenia wśród klientów stale rośnie. Indeks jakości obsługi klientów w Polsce utrzymuje się w granicy 77%. Badanie potwierdza również, że klienci sklepów i serwisów internetowych doceniają je głównie za atrakcyjne ceny oraz organizację i krótki czas obsługi.

Ceneo.pl jest drugim co do wielkości serwisem e-commerce w Polsce. Skupia ponad 18000 sklepów i dostarcza swoim użytkownikom narzędzia, ułatwiające łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów oraz korzystnych ofert – optymalnych zarówno pod kątem ceny, jak i szybkości dostawy, kosztów przesyłki oraz bezpieczeństwa transakcji.