Prezenty od Ceneo.pl dla dzieci z wrocławskiego domu dziecka

Autor: Adam Szymanski

Dzieci z Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania wakacje spędzą na rowerach. Pracownicy serwisu Ceneo.pl przekazali im nowe jednoślady. Prezenty to efekt firmowej rywalizacji, w ramach której przez cały maj trzeba było przejechać na rowerach co najmniej 10 tysięcy kilometrów. Ostatecznie pracownicy wykręcili aż o  4 tys. kilometrów więcej.

Rowery to wielka pasja pracowników serwisu. Kiedy w tym roku okazało się, że w maju nie będzie Europejskiego Wyzwania Rowerowego w którym chętnie brali udział, postanowili zorganizować wewnętrzną rywalizację. Cel – przejechać wspólnie 10 tysięcy kilometrów i zdobyć pięć rowerów dla podopiecznych z Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania.

To był miesiąc pełen emocji i dobrej zabawy. Każdy z nas chciał przejechać na rowerze jak najwięcej kilometrów. Były wspólne wycieczki rowerowe i podróże do pracy – oczywiście na rowerach. Czasami brakowało nawet miejsca na rowery przed naszym biurem przy ul. Legnickiej. Wynik był pozytywnym zaskoczeniem dla wszystkich. -  opowiada Marta Mamzer employer branding specialist w Ceneo.pl.

Dzieci już planują rowerowe podróże

Nowe rowery osobiście odebrały dzieci, które od razu przystąpiły do testowania sprzętu na swoim boisku. Podopieczni razem z pracownikami nie kryli radości z prezentów. Wrocławskie Centrum Opieki i Wychowania z myślą o dzieciach cały czas rozbudowuje swój park rowerowy. Obecnie liczy on kilkadziesiąt rowerów. Są one jednak w różnym stanie technicznym. Przede wszystkim serdecznie gratulujemy pracownikom wyniku i dziękujemy, że pamiętali o naszych podopiecznych. Dzieci nie mogły się już doczekać nowych rowerów. Ustaliliśmy z nimi, że rowery należą do wszystkich dzieci i każde będzie mogło z nich skorzystać. Z pewnością przydadzą się w czasie wakacji. Dzieci uwielbiają tę formę wypoczynku. – powiedział Sylwester Pajęcki dyrektor Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania.

Pracownicy serwisu Ceneo.pl w przyszłym roku planują zorganizować kolejną podobną akcję. Mają nadzieję, że do rywalizacji dołączą inne wrocławskie firmy.