Remont w czasie pandemii? Zakupy robimy w sieci.

Autor: Tomasz Jankowski

Polacy remonty mieszkań i domów rozpoczynają w sklepach internetowych. To efekt nie tylko boomu na rynku nieruchomości, ale głównie pandemii koronawirusa. Zainteresowanie niektórymi produktami budowlanymi jest większe o blisko 60% niż przed rokiem – wynika z danych serwisu Ceneo.pl. Dla wielu klientów to nie tylko wygodniejsze rozwiązanie, ale przede wszystkim bezpieczniejsze.

W tym roku sezon remontowy zbiegł się z pandemią koronawirusa, co utrudniło pracę marketom budowlanym i ich klientom. Wiele sklepów stacjonarnych wprowadziło szereg ograniczeń, by zapewnić bezpieczeństwo swoim pracownikom i klientom. Ci ostatni w obecnej sytuacji chętniej po zakupy wybierają się jednak do sklepów internetowych. Z danych serwisu Ceneo.pl wynika, że zainteresowanie materiałami budowlanymi wzrosło w ostatnich tygodniach średnio o 30% w porównaniu do ubiegłego roku. Dzięki zamówieniom przez Internet klienci nie narażają się na ryzyko zachorowania, a dodatkowo mogą zaoszczędzić na zakupach.

Podłogi, farby i tapety w czołówce

Klienci, jeśli nie muszą, po prostu nie ryzykują. Z oferty marketów budowlanych można wygodnie i bezpiecznie skorzystać, nie wychodząc z domu. Dzięki temu zyskujemy dostęp nie tylko do szerokiej oferty, ale również produktów atrakcyjnych cenowo. Dodatkowo w przypadku większych zamówień możemy liczyć na bezpłatną dostawę pod wskazany adresprzypomina Radosław Tyszko, dyrektor handlowy Ceneo.pl.

Wirus wpływa również na sposób dostawy

Największa w Europie porównywarka cen zwraca uwagę na jeszcze jeden aspekt, który zmienia się w dobie pandemii koronawirusa – sposób dostawy. Z danych Ceneo.pl wynika, że w ostatnich tygodniach najchętniej wybieranymi sposobami dostawy produktów były firm kurierskie i paczkomaty. Mniej popularne stają się punkty odbioru przesyłek.

Nasi użytkownicy w czasach pandemii mogą w łatwy sposób wybierać najwygodniejszy dla nich sposób dostawy. Wystarczy wskazać taką metodę w swoich ustawieniach użytkownika Ceneo.pl, a później przy ofertach wypatrywać nowej czerwonej ikonki w kształcie paczki z sercemprzypomina Tomasz Jankowski, PR Manager Ceneo.pl.

Warto przypomnieć, że wielu dostawców realizuje swoje usługi bez większych zakłóceń. Dodatkowo firmy kurierskie wprowadziły szereg rozwiązań, które dla bezpieczeństwa klientów i kurierów pozwalają ograniczyć ze sobą kontakt lub całkowicie go wykluczyć.