Rozwiń wszystkie

1. Czym jest "Kup na Ceneo"?

„Kup na Ceneo” to możliwość  dokonywania zakupów bezpośrednio w serwisie Ceneo, bez konieczności przechodzenia do strony sklepów.

Usługa „Kup na Ceneo” prosty i bezpieczny sposób na szybkie sfinalizowanie zakupów, zwłaszcza w sytuacji, gdy kupujemy kilka produktów pochodzących z różnych sklepów. Dzięki  „Kup na Ceneo” składamy jedno wspólne zamówienie, wypełniamy jeden współny formularz z danymi (albo nie wypełniamy go wcale, jeśli jesteśmy zalogowani za pośrednictwem kont Ceneo, Allegro, Facebook lub Google – dane zaciągną się automatycznie), a następnie dokonujemy jednej wspólnej płatności. Ceneo przejmuje na siebie dalsze kontakty ze sklepami oraz obsługę klienta wraz z obsługą ewentualnych reklamacji.

„Kup na Ceneo” oznacza dokonanie transakcji zakupu bezpośrednio w serwisie Ceneo – serwis przejmuje na siebie dalsze kontakty ze sklepem i obsługę klienta. W ramach jednej transakcji można zamówić kilka produktów z kilku różnych sklepów. Składamy jedno wspólne zamówienie (dane są zaciągane automatycznie, jeśli zalogujemy się w serwisie kontem Ceneo, Allegro, Facebook lub Google) i płacimy jednym wspólnym przelewem. Wszystkie transakcje „Kup na Ceneo” objęte są Programem Ochrony Kupujących.

Przy wyborze opcji „Idź do sklepu” zamówienie składamy bezpośrednio w sklepie.

Usługa „Kup na Ceneo” jest całkowicie bezpłatna. Cena wybranego produktu oraz koszty jego dostawy są identyczne jak przy złożeniu  zamówienia na stronie  sklepu, który go sprzedaje.

„Kup na Ceneo” jest już dostępne dla większości kategorii produktowych. Usługa jest stale rozwijana, tak by docelowo zakładka „Kup na Ceneo” znalazła się przy każdym z produktów w serwisie.

„Kup na Ceneo” to odpowiedź na potrzeby tych użytkowników, którzy szukają oszczędności czasu i maksymalnego uproszenia transakcji.

Podstawowa funkcja serwisu umożliwiająca wyszukanie najlepszej oferty – zarówno pod kątem ceny, jak i innych kryteriów takich jak dostępność, koszty dostawy, opinia o sklepie itd. – pozostaje bez zmian.

2. Moje zamówienie

Proces składania zamówienia w ramach „Kup na Ceneo” jest bardzo prosty i intuicyjny.

Po znalezieniu produktu i kliknięciu zakładki „Kup teraz” przechodzimy do formularza zamówienia. Dane Kupującego zaciągają się automatycznie (jeśli jesteśmy zalogowani) – pozostaje tylko wybór formy płatności i sposobu dostawy.

Ostatni etap to potwierdzenie zamówienia i zapłata za zakupy (jeśli wybraliśmy opcję przelewu lub płatności internetowej).

Po dokonaniu zamówienia w opcji „Kup na Ceneo” otrzymujemy maila z potwierdzeniem. W jego treści będzie także link do strony, na której można śledzić na bieżąco status naszego zamówienia.

Dodatkowo jeżeli podczas składania zamówienia dokonamy rejestracji w Ceneo lub logujemy się danymi z Allegro, mamy możliwość przeglądania historii i statusów wszystkich naszych zamówień.

Wystarczy przejść do sekcji „Moje Ceneo” znajdującej się w prawym górnym rogu każdej ze stron Ceneo i wybrać zakładkę „Zamówienia”.

Aby zmienić dane do wysyłki należy skontaktować się ze sklepem, który realizuje dane zamówienie.

Kontakt ze sklepem jest możliwy poprzez formularz, do którego link znajduje się zarówno w mailu od Ceneo, jak i w panelu z zamówieniami („Moje Ceneo” – zakładka „Zamówienia”).

Zamówienia składane w ramach opcji „Kup na Ceneo” realizowane są przez poszczególne sklepy.

Dlatego też przed złożeniem zamówienia należy koniecznie sprawdzić status dostępności danej oferty. Dopiero na tej podstawie można oszacować czas realizacji zamówienia.

Status zamówienia można śledzić na stronie Ceneo, klikając w link znajdujący się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia lub logując się na swoje konto poprzez panel „Moje Ceneo” znajdujący się w prawym górnym rogu serwisu Ceneo.

3. Płatności

Płatności w ramach „Kup na Ceneo” można dokonywać na cztery sposoby:

Pierwszy z nich to dokonanie tzw. szybkiego przelewu internetowego za pomocą usługi PayU. Jest dostępny w większości banków obsługujących szybkie płatności.

Drugi sposób to płatność kartą płatniczą, również obsługiwany przez PayU. Wysoki poziom zabezpieczeń gwarantuje pełne bezpieczeństwo transakcji. Z tytułu płatności kartą nie ponosimy żadnych dodatkowych kosztów.

Trzeci to płatność przy odbiorze towaru. Obejmuje on zarówno przesyłki pobraniowe, jak i odbiór osobisty.

Czwarty sposób to Raty PayU – szybka i prosta płatność umożliwiająca otrzymanie pożyczki on-line nawet w 15 min. Raty PayU dostępne są tylko dla zamówień od 300 zł do 20 000 zł na okres od 3 do 36 miesięcy.

Szczegółowe informacje o Ratach PayU znajdziesz na: http://www.payu.pl/payu-raty-dla-Ciebie.

4. Przesyłka

Obecnie w usłudze „Kup na Ceneo” nie ma możliwości wysyłki towaru za granicę – wszystkie zamówienia można realizować tylko na terenie Polski.

Można natomiast skontaktować się bezpośrednio ze sklepem i dopytać o możliwość wysyłki towaru za granicę.

Zamówienia składane w ramach usługi „Kup na Ceneo” realizowane są przez poszczególne sklepy.

Dlatego też przed złożeniem zamówienia należy koniecznie sprawdzić status dostępności danej oferty. Dopiero na tej podstawie można oszacować czas realizacji zamówienia.

Status zamówienia można śledzić na stronie Ceneo, klikając w link znajdujący się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia lub logując się na swoje konto w zakładce „Moje Ceneo” znajdujący się w prawym górnym rogu serwisu Ceneo.

Koszty przesyłki ustalane są indywidualnie przez każdy ze sklepów, z których pochodzą zamawiane produkty. Informacja o najniższych kosztach przesyłki znajduje się przy każdej ofercie sklepowej po kliknięciu w link „Szczegóły dostawy”.

Po dodaniu produktów do koszyka i przejściu do płatności, mamy możliwość wyboru spośród wszelkich form dostawy, jakie oferuje dany sklep.

Towar zawsze jest wysyłany przez sklep, który realizuje zamówienie.

Każdy ze sklepów osobno wyśle zamówione w nim produkty, a więc otrzymamy więcej niż jedną przesyłkę.

5. Anulowanie zamówienia

Aby anulować złożone zamówienie należy skontaktować się bezpośrednio ze sklepem, w którym dokonano zakupu.

Kontakt ze sklepem jest możliwy poprzez formularz, do którego link znajduje się zarówno w mailu od Ceneo, jak i w naszym panelu z zamówieniami („Moje Ceneo”).

Sprzedawca – podobnie jak kupujący – ma w wyjątkowych sytuacjach możliwość anulowania zamówienia. Może się tak stać np. gdy produkt zostanie wyprzedany zanim dane na stronie sklepu lub serwisu zostaną uaktualnione.

Takie sytuacje są niezwykle rzadkie, za każdym razem o powodzie anulowania zostaniesz poinformowany drogą mailową. W takich przypadkach najlepiej znaleźć ofertę innego sklepu na Ceneo i ponownie dokonać transakcji.

Zwrot może trwać od jednego do kilku dni roboczych.

Brakuje tu Twojego pytania?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skorzystaj z poniższego formularza i napisz do nas.





captcha