Statusy dostępności na Ceneo

Informacja o dostępności pojawia się na stronie produktu przy każdej z ofert sklepowych. Każdy sklep jest oznaczony odpowiednim statusem; stosujemy następujące statusy:


„dostępny” – sklep posiada w danej chwili produkt na magazynie bądź na magazynie hurtowni. Użytkownik otrzymuje tym samym informację, że produkt zostanie wysłany do niego w szybkim tempie.


„dostępny do 3 dni” – sklep będzie posiadał produkt do trzech dni. Innymi słowy sklep nie posiada w danym momencie produktu ani na swoim magazynie, ani na magazynie hurtowni, ale wie, że będzie posiadał do w ciągu trzech dni.


„dostępny do tygodnia” – sklep będzie posiadał produkt w ciągu tygodnia. Innymi słowy sklep nie posiada w danym momencie produktu ani na swoim magazynie, ani na magazynie hurtowni, ale wie, że będzie posiadał go w ciągu tygodnia.


„dostępny powyżej tygodnia” – sklep będzie posiadał produkt, ale nie wcześniej niż za tydzień. Sklep nie posiada w danym momencie produktu ani w swoim magazynie, ani w magazynie hurtowni, ale wie, że będzie posiadał go w terminie późniejszym niż za tydzień.


„sprawdź w sklepie” – przejdź do sklepu i zapytaj o dostępność produktu. Dla użytkownika jest to informacja, że sklep nie udostępnia statusów albo udostępnia dane niezgodne ze schematem.