Centrum Pomocy

Kup Teraz

Kup Teraz jest usługą marketplace w serwisie Ceneo.pl – możesz dokonywać zakupów w wielu sklepach jednocześnie przy użyciu jednej platformy. W wygodny sposób składasz i opłacasz zamówienie na stronie Ceneo.pl, a wybrany sklep realizuje Twoje zamówienie.
To proste. Dzięki opcji Kup Teraz w kilku prostych krokach zrobisz zakupy. Znajdź na Ceneo produkt, który chcesz kupić i wybierz dowolną ofertę sklepu z widoczną opcją Kup Teraz. Za pomocą przycisku „Kup Teraz” dodaj wybrany produkt do koszyka. W kolejnym kroku „Dostawa i płatność” podaj dane do wysyłki, wybierz sposób dostawy i płatności za zamówienie - opłacisz je i sfinalizujesz przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”. Gotowe! Szczegółową instrukcję jak złożyć zamówienie krok po kroku znajdziesz TUTAJ.
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat od kupujących korzystających z marketplace Kup Teraz. Kupujący płacą za zamówione towary, ich wysyłkę oraz za realizację przez sprzedawców usług dodatkowych takich jak np. wniesienie, montaż czy pakowanie na prezent.
Aby produkty były dostępne w marketplace Kup Teraz, muszą zostać włączone do tej usługi przez Sprzedających. Część sklepów nie korzysta z usługi Kup Teraz, dlatego nie wszystkie produkty są dostępne w marketplace.

Moje zamówienie

Możesz kupować bez zakładania konta w Ceneo, jednak tracisz wtedy możliwość podglądu informacji o zamówieniu, kontaktu ze sklepem bezpośrednio ze swojego konta i wiele innych możliwości. Założenie konta w Ceneo zajmuje chwilę i możesz to zrobić też przy użyciu swojego konta Google, Facebook, Apple ID lub Allegro: załóż konto w Ceneo.
Po dokonaniu zamówienia w Kup Teraz otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem jego złożenia. Po opłaceniu zamówienia zostaje ono przekazane sprzedawcy do realizacji i o kolejnych etapach poinformuje Cię sprzedawca. Powiadomienie od Ceneo otrzymasz w razie edycji lub anulowania zamówienia przez sprzedającego. Zamówienie złożone po rejestracji konta oraz po zalogowaniu się na konto użytkownika, znajdziesz w zakładce Zamówienia w Moje Ceneo.
Aby zmienić dane do wysyłki, należy skontaktować się ze sprzedawcą realizującym Twoje zamówienie. Kontakt do sklepu realizującego zamówienie znajdziesz:
1. w potwierdzeniu złożenia zamówienia otrzymanym mailowo (w sekcji „informacje o sklepie”),
2. w szczegółach zamówienia widocznych w Moje Ceneo opcja „zapytaj nas, chętnie pomożemy”,
3. na karcie sklepu w Ceneo.
Zamówienia składane na Ceneo realizowane są przez poszczególnych sprzedawców, więc czas realizacji zależy od dostępności produktu w danym sklepie. Przed złożeniem zamówienia sprawdź dostępność danej oferty i na tej podstawie podejmij decyzję o zakupie.

Bezpieczeństwo

Kupujący w Internecie korzystają z dodatkowych uprawnień nieprzewidzianych dla kupujących dokonujących zakupów poza Internetem - np. z prawa do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni  (na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – t.j. Dz. U. 2020, poz. 287). Pamiętaj jednak, że przed dokonaniem zakupu w sklepie internetowym zawsze należy dokładnie przeczytać regulamin sklepu i wynikające z niego zasady składania zamówień, czas ich realizacji, warunki dostawy oraz zasady reklamacji i zwrotów.
Opinie zamieszczane w serwisie, oznaczone jako "Zaufane Opinie" dodawane są przez użytkowników, którzy dokonali zakupu produktu w konkretnym sklepie internetowym za pośrednictwem Ceneo.pl.

Po zakupie towaru użytkownik wypełnia ankietę sklepu biorącego udział w "Programie Zaufanych Opinii", dzięki temu mamy pewność, że opinie pochodzą od klientów, którzy dokonali zakupu w konkretnym sklepie internetowym poprzez serwis Ceneo.pl. Dzielenie się zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi uwagami na temat swoich doświadczeń zakupowych zapewnia rzetelny obraz zarówno sklepów, jak i produktów.

Kilka dni po zakupie w sklepie biorącym udział w Programie otrzymasz e-mail z prośbą o podzielenie się opinią w specjalnej ankiecie. Do ankiety możesz przejść również z poziomu Moje Ceneo.
Za realizację zamówień odpowiedzialni są sprzedający. Upewnij się, czy czas realizacji zamówienia już minął. Jeżeli tak, skontaktuj się ze sprzedającym, opisując proces zakupowy. Kontakt do sklepu realizującego zamówienie znajdziesz:
1. w potwierdzeniu złożenia zamówienia otrzymanym mailowo (w sekcji „informacje o sklepie”),
2. w szczegółach zamówienia widocznych w Moje Ceneo opcja „Zapytaj nas, chętnie pomożemy”,
3. na karcie sklepu w Ceneo.
Spróbuj skontaktować się ze sklepem w celu wyjaśnienia sytuacji. Jeśli nie uda się wyjaśnić sytuacji, skorzystaj z opcji „Zapytaj nas, chętnie pomożemy” i wypełnij formularz kontaktowy.

Opisz nam cały proces zakupowy, podając:
- nazwa sklepu,
- numer zamówienia,
- data złożenia zamówienia,
- nazwa zamówionego towaru,
- wybrana forma płatności i dostawy
Pamiętaj, że im więcej informacji podasz, tym szybciej będziemy mogli wyjaśnić sprawę ze sklepem.
Na początku sprawdź, czy wiadomości od Sklepu nie znalazły się w folderze Spam lub Niechciane. Jeśli nie ma ich w tych folderach, skorzystaj z opcji „Zapytaj nas, chętnie pomożemy” i wypełnij formularz kontaktowy. Opisz nam cały proces zakupowy. Pamiętaj, że im więcej informacji podasz:
- nazwa sklepu,
- numer zamówienia,
- data złożenia zamówienia,
- nazwa zamówionego towaru,
- wybrana forma płatności i dostawy
tym szybciej wyjaśnimy sprawę ze Sklepem.

Program Ochrony Kupujących

POK to program Ceneo, którego głównym celem jest Ochrona Kupujących. Stworzony z myślą o zapewnieniu bezpieczeństwa podczas zakupów online w usłudze Kup Teraz. W ramach Programu Ochrony Kupujących (POK) zamówienia mogą być objęte jednym z dwóch rodzajów zabezpieczeń. Więcej informacji
W ramach Programu Ochrony Kupujących (POK) zamówienia złożone w usłudze Kup Teraz mogą być objęte jednym z dwóch rodzajów zabezpieczeń:
  • ochroną wpłaconych środków – obejmuje ona transakcje dokonane w wybranych sklepach oraz wszystkie transakcje z wykorzystaniem kuponu Ceneo.
  • rekompensatą do 10 000 zł – w tym przypadku konieczne jest potwierdzenie chęci przystąpienia do programu w ciągu 24 godzin po zakupie poprzez kliknięcie w link zawarty w mailu, który otrzymasz po dokonaniu zakupu.
Oba zabezpieczenia dotyczą zamówień opłaconych szybką płatnością, kartą płatniczą, PayPo lub ratami.

W podsumowaniu zamówienia oraz w mailu potwierdzającym jego złożenie otrzymasz informację, jakim rodzajem zabezpieczenia objęte jest Twoje zamówienie.

Więcej informacji.
O obowiązującej formie ochrony byłeś informowany na etapie składania zamówienia.

Jeśli Twoje zamówienie objęte jest ochroną środków, w ciągu kilku dni od złożenia zamówienia otrzymasz wiadomość z zapytaniem, czy przesyłka została już doręczona.

Jeżeli Twoja przesyłka nie dotarła, zaznacz odpowiedź „NIE”, w ciągu kilku dni skontaktujemy się zarówno z Tobą, jak i ze sprzedającym w celu wyjaśnienia sytuacji. Jeżeli mimo kontaktu ze sklepem zamówienie nie zostanie zrealizowane do ustalonego terminu, rozpoczniemy procedurę anulowania zamówienia.

W pierwsze kolejności skontaktujemy się z Tobą, następnie otrzymasz wiadomość mailową z prośbą o potwierdzenie dyspozycji anulowania zamówienia.

Gdy zamówienie zostanie anulowane, otrzymasz zwrot wpłaconych środków na konto, z którego zamówienie zostało opłacone (zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych).

UWAGA: Pamiętaj, aby potwierdzić chęć anulowania zamówienia jak najszybciej od momentu kontaktu z nami. W przypadku braku odpowiedzi po upłynięciu terminu 28 dni od złożenia zamówienia, środki zostaną odblokowane dla sprzedającego.

W przypadku ubiegania się o rekompensatę, konieczne jest potwierdzenie chęci przystąpienia do programu w ciągu 24 godzin po zakupie poprzez kliknięcie w link zawarty w mailu, który otrzymasz po dokonaniu zakupu. Kolejnym krokiem jest zgłoszenie sprawy na policję jako zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Po otrzymaniu informacji o wszczęciu postępowania w Twojej sprawie, wypełnij wniosek i prześlij go do Ceneo w ciągu 30 do 120 dni od daty dokonania transakcji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów. Ceneo zobowiązuje się wypłaty rekompensaty lub poinformowania mailowo o przyczynie odmowy w ciągu 30 dni.

W przypadku braku potwierdzenia chęci przystąpienia do programu, zamówienie nie jest objęte ochroną.
Nie. W takiej sytuacji zalecamy skontaktowanie się ze sklepem. Uszkodzenie produktu może być wynikiem niewłaściwego zabezpieczenia paczki przez sklep lub uszkodzenia zawartości w trakcie transportu.
W trosce o bezpieczeństwo Twoich zakupów część zamówień objęta jest dodatkową ochroną wpłaconych przez Ciebie środków. W ciągu kilku dni od złożenia zamówienia otrzymasz wiadomość z zapytaniem, czy przesyłka została już doręczona. Wiadomość wysyłana jest na adres e-mail wskazany do konkretnego zamówienia.

Jeżeli Twoja przesyłka nie dotarła, zaznacz odpowiedź „NIE”, a w ciągu kilku dni skontaktujemy się zarówno z Tobą, jak i ze sprzedającym w celu wyjaśnienia sytuacji. Jeżeli mimo kontaktu ze sklepem zamówienie nie zostanie zrealizowane do ustalonego terminu, rozpoczniemy procedurę anulowania zamówienia.

W pierwsze kolejności skontaktujemy się z Tobą, następnie otrzymasz wiadomość mailową z prośbą o potwierdzenie dyspozycji anulowania zamówienia.

Gdy zamówienie zostanie anulowane, otrzymasz zwrot wpłaconych środków na konto, z którego zamówienie zostało opłacone (zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych).

UWAGA: Pamiętaj, aby potwierdzić chęć anulowania zamówienia jak najszybciej od momentu kontaktu z nami. W przypadku braku odpowiedzi po upłynięciu terminu 28 dni od złożenia zamówienia, środki zostaną odblokowane dla sprzedającego.
Zabezpieczenie wpłaty dotyczy zamówień, dla których prosimy kupujących o potwierdzenie otrzymania przesyłki i związane jest z polityką bezpieczeństwa zakupów w Markeplace Kup Teraz. Sprzedający nie ma możliwości wypłacenia środków za Twoje zamówienie do chwili potwierdzenia przez Ciebie otrzymania przesyłki. Dzięki temu w przypadku braku realizacji zamówienia będziesz mógł/mogła bez problemów otrzymać środki za anulowane zamówienie.

UWAGA: Pamiętaj o potwierdzeniu otrzymania przesyłki, jeśli zamówienie zostało zrealizowane - umożliwi to szybsze odblokowanie środków dla uczciwego sprzedającego.
W trosce o bezpieczeństwo zakupów zamówienia złożone w niektórych sklepach objęte są ochroną środków. Dotyczy to nowych sprzedających, którzy po raz pierwszy korzystają z usługi Kup Teraz, pod uwagę brane są również inne czynniki takie, jak np. liczba zamówień czy opinie o sklepie.

Płatności

Wszyscy sprzedawcy samodzielnie decydują jakie formy płatności są aktywne dla nich w Kup Teraz. Metody płatności dostępne dla sprzedawców w Kup Teraz to: 
- płatności błyskawiczne,
- płatności kartą,
- raty,
- bezpośrednia wpłata na konto,
- płatność przy odbiorze,
- płatności odroczone PayPo i Twisto.
Nie. W takim przypadku wykonujesz jedną płatność za całą wartość zamówienia.
Dodaj do koszyka produkt dostępny w usłudze Kup Teraz. W kroku Dostawa i Płatność w sekcji Metoda Płatności wybierz "PayPo" lub "Twisto" i kliknij Kupuję i płacę. Następnie zostaniesz przeniesiony do formularza PayU, przygotuj swoje dane i postępuj zgodnie z instrukcją.

Po poprawnej weryfikacji, PayPo lub Twisto opłaca Twoje zakupy internetowe w sklepie, a Ty otrzymujesz swoje zamówienie. Na spłatę należności masz aż 30 dni. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.
- Pay Po
Płatności można dokonać logując się do panelu klienta na stronie https://paypo.pl/home/zaloguj. W Panelu Klienta są widoczne wszystkie zrealizowane transakcje, dane do wpłaty oraz odnośniki do płatności BLIK i Przelewy24.

W każdym mailu z umową, przypomnieniami, które są wysyłane do każdej transakcji, znajduje się również przekierowanie do płatności.

- Twisto
Zamówienie możesz opłacić na 2 sposoby:
1. Po dokonaniu zamówienia otrzymasz od Twisto wiadomość e-mail z dokładnymi danymi do spłaty - zrób przelew i gotowe.
2. Zaloguj się do aplikacji Twisto, w zakładce "Wydatki" kliknij na transakcję, którą chcesz zapłacić, a następnie "Zapłać" i wybierz odpowiadającą Ci formę płatności.
Realizacja zwrotu środków może się różnić w zależności od status wpłaty. Może się zdarzyć, że otrzymasz środki za zwrot towaru bezpośrednio od sprzedającego na swoje konto, należy wówczas samodzielnie spłacić transakcję w PayPo/Twisto z otrzymanych od sklepu środków.

W celu uzyskania szczegółowych informacji o statusie zwrotu środków należy skontaktować się ze sklepem realizującym zamówienie. W przypadku pytań lub wątpliwości można również skierować pytanie do Ceneo, korzystając z opcji „Zapytaj nas, chętnie pomożemy” i wypełnić formularz kontaktowy.

Pamiętaj, aby w przypadku zwrotu towaru poinformować o nim PayPo. Należy zalogować się do panelu klienta na paypo.pl, w zakładce "Twoje zakupy" odszukać transakcję i wprowadzić informację o zwrocie.

Przesyłka

Zamówienia składane w Kup Teraz są realizowane bezpośrednio przez sprzedawców, więc od każdego z nich otrzymasz osobne przesyłki.
Koszty przesyłki ustalane są indywidualnie przez każdy ze sklepów. Informacja o kosztach przesyłki znajduje się przy każdej ofercie sklepowej na Ceneo pod linkiem: Szczegóły dostawy. Po dodaniu produktów do koszyka i przejściu do kasy kupujący ma możliwość wyboru spośród wszystkich dostępnych form dostawy, jakie oferuje dany sklep.
Czas dostawy zależny jest od sprzedawców, którzy realizują zamówienia. Przed złożeniem zamówienia należy sprawdzić status dostępności danej oferty, który jest widoczny obok ceny w wersji na komputerze lub po przesunięciu wiersza z ofertą w prawo w wersji na telefon. W przypadku wątpliwości dotyczących statusu przesyłki należy skontaktować się ze sprzedawcą realizującym Twoje zamówienie.
Zamówienia złożone w Kup Teraz realizowane są bezpośrednio przez sprzedających, więc przesyłkę otrzymasz od sprzedawcy.
Obecnie w usłudze Kup Teraz nie ma możliwości wysyłki towaru za granicę – wszystkie zamówienia można realizować tylko na terenie Polski. Można natomiast skontaktować się bezpośrednio ze sprzedającym i dopytać o możliwość wysyłki towaru za granicę.

Anulowanie lub zwrot zamówienia

Aby anulować złożone zamówienie Kup Teraz, należy skontaktować się bezpośrednio ze sklepem, w którym dokonano zakupu. Kontakt ze sklepem jest możliwy poprzez formularz, do którego link znajdziesz zarówno w mailu od Ceneo, jak i w szczegółach zamówienia widocznych w Moje Ceneo.
Sprzedawca, podobnie jak kupujący, ma w wyjątkowych sytuacjach możliwość anulowania zamówienia. Może się tak stać np. gdy produkt zostanie wyprzedany, zanim dane na stronie www zostaną uaktualnione. Takie sytuacje są niezwykle rzadkie i za każdym razem o powodzie anulowania jesteś informowany drogą mailową. W przypadku wątpliwości dotyczących powodu anulowania zamówienia, możesz skontaktować się ze sprzedającym. W razie anulowania zamówienia otrzymasz zwrot swojej wpłaty na konto. 
Termin zwrotu środków uzależniony jest od kilku czynników w tym formy płatności czy statusu realizacji wpłaty. W celu uzyskania szczegółowych informacji o statusie zwrotu należy skontaktować się ze sklepem realizującym zamówienie. W przypadku pytań lub wątpliwości można również skierować pytanie do Ceneo, korzystając z opcji „Zapytaj nas, chętnie pomożemy” i wypełnić formularz kontaktowy. Pamiętaj, że środki wpłacone przez kupujących na żadnym etapie nie wpływają na konto portalu Ceneo i nie jesteśmy ich dysponentem.
Zwrot produktu należy zrealizować w porozumieniu ze sprzedawcą, który realizował zamówienie. Realizacja procesu zwrotu produktu powinna być określona przez sprzedającego w regulaminie sklepu internetowego. Informacje na temat zwrotu znajdziesz na karcie sklepu w zakładce „Gwarancje i zwroty” oraz w wiadomości od sprzedawcy. Ceneo.pl nie jest stroną reklamacji i nie ma narzędzi do rozpatrywania procesu zwrotu towarów do sklepów.
Zgodnie z prawem możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od zakupu – dotyczy zamówień online. Realizacja procesu zwrotu produktu powinna być określona przez sprzedającego w regulaminie sklepu internetowego.

Logowanie

1. Sprawdź, czy poprawnie wpisujesz login, maila, numer telefonu i hasło. Zwróć przy tym uwagę, czy nie masz włączonego na klawiaturze przycisku Caps Lock (pisanie dużymi literami) lub kombinacji klawiszy Ctrl+Shift (zamiana liter y i z).
2. Sprawdź, czy nie jest to związane z przeglądarką, z której korzystasz. Być może masz nowe hasło, a w przeglądarce zostało zapamiętane poprzednie. Jeśli tak – sprawdź w przeglądarce opcję zapamiętywania haseł i komentarzy.
3. Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz skorzystać z opcji „Nie pamiętam hasła”. Podaj e-mail, z którego korzystasz w Ceneo. Prześlemy na niego dalsze instrukcje.
Jeśli posiadasz konto w serwisie Allegro, Google lub Facebook, możesz nimi zalogować się na Ceneo. Dzięki temu logowanie do serwisu będzie jeszcze łatwiejsze. W tym celu na stronie logowania wybierz "Zaloguj przez Facebook", "Zaloguj przez Google", "Zaloguj przez Apple ID" lub "Zaloguj przez Allegro". Pojawi się okienko z logowaniem do wybranego serwisu albo okienko potwierdzenia logowania. Po akceptacji będziesz zalogowany na Ceneo.pl. Gotowe! 

Pozostałe pytania

Informacja o dostępności widoczna jest na stronie produktu przy każdej z ofert sklepowych. Każdy produkt jest oznaczony odpowiednim statusem. Stosowane są następujące statusy:
„dostępny” – sklep deklaruje wysyłkę w ciągu 24 godzin,
„dostępny do 3 dni” – sklep deklaruje wysyłkę w ciągu 3 dni,
„dostępny do tygodnia” – sklep deklaruje wysyłkę w ciągu 7 dni,
„produkt zostanie wysłany do 2 tygodni” – sklep deklaruje wysyłkę w ciągu 14 dni,
„przedsprzedaż” – sklep dokona wysyłki produktu, dopiero po jego premierze,
„towar dostępny na zamówienie” – sklep wskaże dokładny czas dostawy po potwierdzeniu zamówienia,
„sprawdź w sklepie” – przed dokonaniem zakupu należy przejść do sklepu i zapytać o dostępność produktu.
Aby ułatwić wybór odpowiedniej oferty, wyróżniliśmy produkty z najlepszych sklepów które:
- są bardzo dobrze oceniane przez użytkowników,
- informują o dostępności towarów,
- mają konkurencyjne ceny,
- posiadają znaczek Zaufanych Opinii.
Wyróżnione oferty to pewność zakupów łatwych, przyjemnych i bezpiecznych.
Możemy usunąć opinię, na prośbę kupującego. Prosimy wówczas o podanie:
- daty, kiedy opinia została wystawiona,
- nazwy sklepu, któremu opinia została wystawiona,
- adresu mailowego, z którego opinia została wysłana,
i przesłanie takiej informacji (z adresu, z którego została wystawiona opinia) na adres kontakt@ceneo.pl.
Fakturę może wystawić wyłączenie sklep internetowy, który realizował zamówienie. Prosimy o kontakt bezpośrednio ze sklepem.
Wpisz w pasku przeglądarki www.ceneo.pl - kupony są dostępne wyłącznie dla użytkowników, którzy zaczęli zakupy od Ceneo, nie skorzystasz z kuponów, jeśli wejdziesz na Ceneo za pośrednictwem linków zewnętrznych.

Za pomocą przycisku Kup Teraz dodaj do koszyka interesujący Cię produkt, a następnie odkryj i skopiuj wybrany kupon rabatowy - kupony skopiujesz ze strony głównej Ceneo, z Centrum Zniżek oraz w koszyku.

Kliknij Dostawa i płatność, wybierz formę dostawy oraz jedną z form płatności: blik, szybka płatność lub karta płatnicza. W sekcji Kupon rabatowy wklej kod kuponu i kliknij "Dodaj". Koszt Twojego zamówienia zmniejszy się automatycznie. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.
Kupony rabatowe dostępne są wyłącznie dla użytkowników, którzy weszli na stronę Ceneo bezpośrednio. Co to znaczy? Aby wejść bezpośrednio na stronę internetową Ceneo, należy:
1. otworzyć przeglądarkę internetową np. Google Chrome i kliknąć pasek adresu znajdujący się na górze okna przeglądarki,
2. wpisać www.ceneo.pl,
3. nacisnąć klawisz enter na klawiaturze, by przejść na wskazaną stronę.

Wchodząc w ten sposób na stronę internetową Ceneo, zyskujesz dostęp do wszystkich kuponów rabatowych. Aby uzyskać dostęp do kuponów rabatowych, możesz także korzystać z aplikacji mobilnej, ustawić stronę Ceneo jako stronę startową lub dodać ją do ulubionych.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Uzyskaj odpowiedź od ekspertów Ceneo, napisz wiadomość na adres: kontakt@ceneo.pl