Najlepsi blogerzy i vlogerzy tym razem zjechali do Warszawy. To właśnie w stolicy 17 marca w biurowcu Q22 zorganizowano trzecią edycję Affilate Days with Ceneo.pl. Spotkanie to świetna okazja, by wymienić się doświadczeniami oraz zdobyć nową wiedzę i umiejętności w rozwijaniu swoich blogów. Wśród gości pojawili się m.in. Ola Gościniak autorka bloga Jestem Interaktywna, Arkadiusz „Dark Archon” Kamiński oraz Kuba Klawiter.
Wydarzenie organizowane przez Ceneo.pl to wsparcie blogerów i vlogerów, którzy współpracują z serwisem w ramach Programu Partnerskiego. Tym razem blisko stu uczestników zdobywało wiedzę od profesjonalistów w branży. Każdy z gości poznał tajniki budowania zasięgów swoich serwisów poprzez m.in. skuteczne pozycjonowanie czy umiejętne tworzenie fotografii do swoich publikacji. Spotkanie sprzyjało również poznawaniu nowych znajomych, nawiązywaniu współpracy i kreatywnym pomysłom na rozwój blogów i vlogów.
Wychodzisz stąd bogatszy o doświadczenia innych ludzi. Sam musiałbyś pracować na to latami, a tutaj pojawiają się pomysły z różnych stron, zderzają się różne idee i na końcu wychodzisz z ładunkiem myśli, które musisz sobie w domu przeanalizować. -opowiadał tuż po swoim wystąpieniu Kuba Klawiter – jeden z prelegentów, który razem z uczestnikami szukał odpowiedzi na pytanie, czy można uczciwie zarabiać na prowadzeniu bloga?
Autorzy blogów, którzy pojawili się na tegorocznej edycji Affilate Days with Ceneo.pl, rozmawiali też o trendach i zachowaniach wśród internautów. W czasie specjalnych warsztatów dyskutowali też z ekspertami na temat swoich blogów i otrzymywali wskazówki w kwestii ich dalszego rozwoju.
W czasie jednej z prelekcji, zorientowałam się, w którym miejscu prawdopodobnie muszę wprowadzić zmiany w prowadzeniu bloga. W czasie tego wydarzenia można spojrzeć na swojego bloga zupełnie z innej perspektywy – mówiła Agnieszka Jezierska, która od 4 lat prowadzi bloga agumama.pl.
Uczestnicy Affiliate Days with Ceneo.pl to autorzy blogów i vlogów współpracujących z jednym z największych serwisów e-commerce w ramach Programu Partnerskiego. Projekt polega przede wszystkim na współpracy reklamowej. Autorzy umieszczają na swoich blogach powierzchnie reklamowe i zarabiają na kliknięciach gości w banery.
Trendy w sieci zmieniają się dynamicznie. Chcemy by autorzy blogów, vlogów, stron internetowych, którzy współpracują z nami w ramach Programu Partnerskiego mieli doskonałą okazję do rozwoju oraz byli na bieżąco ze wszystkimi nowościami. Dzielimy się z nimi wiedzą, zapraszamy ciekawych ekspertów, organizujemy warsztaty, dzięki temu wszyscy zyskujemy na wzajemnej współpracy. Mam nadzieję, że kolejny Affilate Days odbędzie się w jeszcze większym gronie – zapowiada Sławomir Kwiecień z serwisu Ceneo.pl, który jest jednym z organizatorów wydarzenia.
Dla uczestników przygotowano też dodatkowe atrakcje. Dzięki współpracy serwisu Ceneo.pl z producentami sprzętu elektronicznego, użytkownicy otrzymali kody promocyjne na nowe urządzenia. Organizatorzy przygotowali też wiele konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Kolejna edycja już za rok.
Więcej informacji o programie znajdziesz tutaj.Affilate Days with Ceneo.pl, czyli blogowe spotkanie na szczycie!