25.03.2019

Ceneo.pl ponownie z Gwiazdą Jakości Obsługi

Kupujący w sieci ponownie docenili Ceneo.pl za jakość obsługi. Najpopularniejsza internetowa porównywarka cen i produktów w Polsce została nagrodzona tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2019 w kategorii e-commerce. Plebiscyt organizuje Polski Program Jakości Obsługi.

Konsumenci dzielili się swoimi wrażeniami na temat Ceneo.pl za pomocą serwisu oraz aplikacji mobilnej jakoscobslugi.pl. Dodatkowo wśród konsumentów przeprowadzono anonimowe badanie ankietowe on-line. Na podstawie zebranych danych wytypowano ostateczną listę marek, które zostały nagrodzone tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2019.

Każdego miesiąca pomagamy w zakupach internetowych kilkunastu milionom użytkowników. Ta gwiazda to dowód na to, że wysiłki naszego zespołu spełniają oczekiwania konsumentów, które – co zrozumiałem- z każdym rokiem są coraz wyższe. Bardzo dziękujemy za wszystkie głosy i opinie. Każdy z nich ma dla nas ogromne znaczenie, bo pozwala nam skutecznie rozwijać nasz serwis – powiedział tuż po odebraniu statuetki Tomasz Jankowski PR Manager Ceneo.pl.

Z najnowszych badań przeprowadzonych przez Polski Program Jakości Obsługi wynika, że konsumenci oceniając jakość obsługi, zwracają uwagę przede wszystkim na wygląd miejsca obsługi, wiedzę i kompetencje oraz ofertę i cenę asortymentu. Co ciekawe, poziom zadowolenia wśród klientów stale rośnie. Indeks jakości obsługi klientów w Polsce od trzech lat utrzymuje się w granicy 77%.