Ceneo z Pakietem Wsparcia dla sklepów

Autor: Tomasz Jankowski

Ceneo.pl uruchomiło własny pakiet wsparcia dla przedsiębiorców. Szereg rozwiązań pomoże właścicielom sklepów zmierzyć się ze skutkami gospodarczymi pandemii w Polsce. Porównywarka swój pakiet dedykuje zarówno już działającym sklepom internetowym,

jak również tym, które dopiero zadebiutują na polskim rynku e-commerce.

Pakiet Wsparcia Ceneo.pl wchodzi w życie już we wtorek 14 kwietnia. Porównywarka w ramach wsparcia dla sklepów przygotowała szereg rozwiązań z obszarów kluczowych w handlu internetowym. Pandemia zmieniła nawyki zakupowe Polaków. Mając na uwadze misję, jaką realizujemy w tym trudnym czasie, chcemy nie tylko ułatwić sprzedawcom dotarcie do klientów, którzy zostali w domach, ale też pomóc im ratować firmy i miejsca pracy. Odpowiedzią na te sytuacje jest Pakiet Wsparcia Ceneo.pl. Dzięki niemu osoby, które już prowadzą sprzedaż on-line lub za chwilę to zrobią, mają szansę na preferencyjnych warunkach zwiększyć sprzedaż swoich towarów – zapewnia Marcin Łachajczyk General Manager Ceneo.pl.

Pakiet Wsparcia Ceneo.pl to:

  • Obniżenie prowizji za sprzedaż w usłudze Kup Teraz. Wszyscy przedsiębiorcy, którzy sprzedają swoje towary za pomocą usługi KUP TERAZ, do odwołania mogą liczyć na zwrot kosztów prowizji. Obniżka wyniesie od 30% do 60% w zależności od kategorii.

  • Pakiet analityczny za 1 zł dla wszystkich. Wszyscy sprzedawcy będą mogli skorzystać na preferencyjnych warunkach z narzędzia analitycznego. Dzięki temu łatwo sprawdzą popularność swoich ofert oraz porównają się z konkurencją. Narzędzie wskaże też, których produktów brakuje w sklepach sprzedawców, żeby zwiększyć sprzedaż.

  • Dodatkowy zasięg kampanii. pl do odwołania zwiększy bezpłatnie o 25% zasięgi wszystkich zakupionych kampanii reklamowych prowadzonych w serwisie.

  • Łatwiejszy kontakt z klientami. Wszystkie sklepy zarejestrowane w  pldo odwołania otrzymają za 1 zł funkcję „Przycisk Zadzwoń”. Dzięki temu kontakt telefoniczny sklepu z potencjalnym klientem będzie łatwiejszy. Wielu klientów w tym czasie debiutuje w sklepach internetowych, dlatego ta funkcja ma ogromne znaczenie.

  • Dodatkowe narzędzia promocji. pl udostępni sprzedawcom z wybranych kategorii usługę „Teksty przy ofercie” za 1 zł. To specjalne miejsca reklamowe w serwisie Ceneo.pl pozwalające sprzedawcom na krótki komunikat do potencjalnego klienta.
  • Pakiet Wsparcia Ceneo.pl będzie realizowany przez Ceneo.pl do odwołania. Szczegółowe informacje na temat zasad korzystania z tych rozwiązań znajdują się na stronie Biznes Ceneo .Serwis oddaje do dyspozycji również specjalny adres wsparciesklepu@ceneo.pl .