04.08.2020

Ceneo.pl podwaja nowym sklepom budżet na promocję

Ceneo.pl ruszyło ze specjalną akcją dla sprzedawców. Przedsiębiorcy, którzy po raz pierwszy zarejestrują swój sklep na Ceneo.pl, mogą zyskać dodatkowo nawet 2,5 tys. złotych na promocję swoich ofert. Akcja potrwa do 18 sierpnia.

Najpopularniejsza w Europie porównywarka internetowa liczy, że oferta przyciągnie szczególnie tych przedsiębiorców, którzy zadebiutowali na polskim rynku e-commerce podczas pandemii koronawirusa i szukają pomysłu na skuteczną promocję swoich ofert. Ceneo.pl przypomina, że w tym roku serwis odwiedzi ponad miliard osób, które regularnie kupują przez internet.

Szacujemy, że w całym 2020 roku użytkownicy naszego serwisu złożą we współpracujących z nami sklepach blisko 400 mln wizyt. Współczynnik konwersji na sprzedaż, jaki generujemy sklepom jest najwyższy na rynku. W wielu kategoriach to poziom dwucyfrowy. Mamy najszersze portfolio produktów dodatkowych wspierających sprzedaż realizowaną w naszym ekosystemie e-commerce. Jeśli dodamy do tego fakt, że Ceneo jest największą porównywarką cen w Europie, to mamy gotowe rozwiązanie dla sklepów, które są zdecydowane na naprawdę poważną ilościową i jakościową zmianę – zapewnia Radosław Tyszko dyrektor departamentu sprzedaży Ceneo.pl.

Sklepy internetowe, które dołączą ze swoją ofertą na Ceneo.pl, przyznany bonus mogą wykorzystać do standardowej promocji lub wykorzystać dodatkowo narzędzia takie jak licytowanie pozycji oferty, podświetlenie ofert czy promowanie ich w specjalnych boksach w serwisie. Porównywarka przypomina, że sklepy promujące swoją ofertę na Ceneo.pl mogą liczyć na wsparcie producentów. Serwis współpracuje z setkami właścicieli znanych marek takich jak Sony, Samsung, Huawei czy Amica.

Więcej informacji o warunkach akcji promocyjnej można znaleźć na stronie biznes.ceneo.pl.