Ceneo wspiera kobiety w biznesie! Byliśmy partnerem konkursu Kobieta e-commerce 2023

Konkurs Kobieta e-commerce to najważniejsze wyróżnienie dla kobiet angażujących się w branżę e-commerce w Polsce. Ideą corocznego konkursu jest docenienie i podkreślenie wkładu przedsiębiorczych kobiet w rozwój sektora gospodarki cyfrowej, w tym handlu internetowego w Polsce. Konkurs jest skierowany do kobiet prowadzących działalność w Polsce lub pracujących na etacie w obszarze marketingu i handlu internetowego, młodych mam łączących macierzyństwo z prowadzeniem biznesu on-line, czy influencerek zajmujących się zawodowo promowaniem marek w social mediach.

Ceneo stało się partnerem kategorii Najlepszy e-marketing, nagradzając zwyciężczynię tej kategorii – Irinę Lastovjak.

W drugiej edycji do konkursu wpłynęło ponad 180 aplikacji, a zgłoszenia oraz nominacje były na bardzo wysokim poziomie. Tematyka była szeroka – od AI i nowe technologie, po ekologię i zrównoważony biznes.

Kobiety e-biznesu

Dobry start w kobiecym biznesie

To jednak niejedyny projekt, w którym Ceneo wspiera Fundację Kobiety E-biznesu. Jesteśmy partnerem III edycji największego w Polsce programu edukacyjnego dla kobiet – „Top Women w e-biznesie”.

W programie 250 kobiet bierze udział w bezpłatnych szkoleniach prowadzonych przez najlepszych ekspertów i praktyków z branży e-commerce. Cele jest podnoszenie kompetencji kobiet w obszarze digital i e-commerce, aktywizacja zawodowa Polek powracających na rynek pracy po urlopie macierzyńskim, edukacja kobiet chcących się przekwalifikować i przejść z etatu na własną działalność gospodarczą. To także wsparcie dla tych przedsiębiorczyń, które pierwsze kroki w e-biznesie mają już za sobą, ale ze względu na dynamiczną sytuację na rynku i niepewne nastroje potrzebują poszerzyć kompetencje zawodowe.