Kupuj bezpiecznie
Program Ochrony
Kupujących


Co oferujemy w Programie?

Program Ochrony Kupujących (POK) zapewnia rekompensatę do 10 000,00 zł w przypadku, gdy:
  • nie otrzymałeś zakupionego towaru lub otrzymany towar znacznie różni się od opisanego w ofercie,
  • dokonałeś/aś transakcji w usłudze KUP TERAZ,
  • zaakceptowałeś/aś warunki programu w ciągu 24h od złożenia transakcji.
W ramach programu koszty związane z rekompensatą ponosi Ceneo, dzięki czemu osoby kupujące nie są narażone na żadne straty finansowe.
Szczegóły w regulaminie programu
pics




Jak skorzystać z programu?

Jeżeli Twoje próby uzyskania porozumienia ze sprzedawcą (dostarczenie/wymiana zamówionego produktu, zwrot pieniędzy) zakończyły się niepowodzeniem i wyraziłeś chęć udziału w programie – rozpocznij procedurę POK:
1
Złóż na Policji lub w Prokuraturze zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. W ciągu 30 dni powinno do Ciebie dotrzeć postanowienie o wszczęciu dochodzenia/śledztwa.
2

Jeśli otrzymasz informację o wszczęciu dochodzenia/śledztwa,

wypełnij wniosek. Zrób to w ciągu 30-120 dni od dokonania transakcji.

Jeśli otrzymasz odmowę wszczęcia dochodzenia/śledztwa,

nie możesz ubiegać się o rekompensatę.
3
Pobrany, wypełniony i podpisany wniosek POK wraz z kompletem dokumentów odeślij listem poleconym na adres: Ceneo.pl, Legnicka 48 A, 54-202 Wrocław, z dopiskiem: „POK” w ciągu 90 dni. Jako komplet dokumentów należy rozumieć: oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dowodu wpłaty kwoty za przedmiot na konto Sklepu, kserokopię dowodu osobistego (obydwu stron), kserokopię postanowienia o wszczęciu dochodzenia/śledztwa.
W późniejszym etapie możemy poprosić Cię o uzupełnienie dokumentacji (np. przesłanie wymaganych oryginałów, uzupełnienie podpisów).
4
W ciągu 30 dni poinformujemy Cię o naszej decyzji. W tym czasie może skontaktować się z Tobą pracownik Ceneo, aby uzupełnić informacje z wniosku i/lub dosłanie niezbędnych dokumentów
5

Decyzja pozytywna

Poprosimy Cię o potwierdzenie numeru konta, na które przelejemy rekompensatę. Potwierdź numer w ciągu 21 dni.

Decyzja negatywna

Jeśli w czasie ubiegania się o rekompensatę Sklep prześle Ci przedmiot lub odda pieniądze, skontaktuj się z nami.
6
W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia numeru konta wypłacimy pieniądze.