Ceneo z Gwiazdą Jakości Obsługi 2023

Ceneo zostało wyróżnione tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi w XVI edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. To już szósty rok z rzędu, kiedy firma otrzymuje tę prestiżową nagrodę. O przyznaniu nagrody zadecydowało głosowanie klientów, którzy wysoko ocenili działania marki w zakresie obsługi klienta.

Polski Program Jakości Obsługi ma na celu wyłonienie i nagrodzenie firm najbardziej przyjaznych klientom i konsumentom. Organizatorzy przez cały rok monitorują poziom klientów w całej Polsce, żeby na podstawie wyników badania satysfakcji przyznać wyróżnienie. O przyznaniu go, decyduje odpowiednio wysoki wskaźnik jakości obsługi oraz dodatni indeks NPS.

Na bieżąco oceniane jest ponad 40.000 firm z niemal 250 branż.Ceneo po raz szósty zostało nagrodzone tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2023, co potwierdza niezmienny wysoki poziom usług świadczonych przez platformę.

"Wyróżnienie tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi 2023 jest dla nas potwierdzeniem, że wysiłki w doskonaleniu naszych usług są dostrzegane i doceniane. Jesteśmy wdzięczni klientom za zaufanie, jakim nas obdarzają. Ceneo stale dąży do zapewnienia najwyższej jakości obsługi, wdrażając innowacyjne rozwiązania i dalej rozwijając swoje usługi.” – mówi Dominika Wabich, PR Officer w Ceneo

Za rok 2022 roku marka CENEO otrzymała dobre noty od swoich klientów, a wskaźnik jakości obsługi wyniósł równe 85%. Warto zauważyć, że wynik CENEO zdecydowanie przewyższa wskaźnik ogólnopolski o 8,6 p. proc.

Ceneo gwiazda jakości