Ceneo świętuje swoje 18 urodziny. Z tej okazji wystartowała kampania reklamowa, której stylistyka nawiązuje do klimatu retro.
14 lutego świętujemy nie tylko walentynki, ale również 18 urodziny jednej z największej platform e-commerce na polskim rynku – Ceneo. Z tej okazji marka wypuściła nową reklamę, której akcja dzieje się w latach 90` - 10 lat przed powstaniem Ceneo.
Na ekranie widzimy lutowy dzień na bazarze. Trzech sprzedawców układa towar, czekając na kupujących. Mają szeroki asortyment – od zabawek po kasety i drobną elektronikę. Chcą jak najlepiej zaprezentować towar, żeby zainteresować przechodniów.
Główną bohaterkę, podczas walki z taśmą kasetową, nagle nawiedza wizja przyszłości internetu.
Widzi wszystkie sklepy w komputerze – tysiące takich bazarków jak ich. Miejsce, w którym można wyszukać produkt, porównać jego cenę i kupić bezpośrednio na platformie poprzez guzik „KUP TERAZ”. Z zachwytem odkrywa, że to się będzie nazywać CENEO.
Poprzez reklamę marka chcę podkreślić swoją wieloletnią obecność na rynku i zwrócić uwagę na to, jak serwis Ceneo ułatwia nam codzienne zakupy. Marka przygotowała również urodzinowe kupony rabatowe dla użytkowników, które można znaleźć na Ceneo.pl.
Całą reklamę można zobaczyć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=CO6bPNj8Jzo&t=28s
Spot emitowany i promowany jest na platformie YouTube oraz kanałach social media. W ramach kampanii urodzinowej prowadzone są również działania dodatkowe, jak Branded Effect marki na TikToku (https://m.tiktok.com/share/stickers/detail/12026630), czy konkursy na social mediach Ceneo.