Serwis Ceneo.pl 26 maja rusza z cykliczną akcją charytatywną w którą mogą włączyć się wszyscy użytkownicy. Do 1 czerwca każdy z nich może przekazać CeneoPunkty zebrane za zakupy. Zostaną one zamienione na pieniądze, które trafią do potrzebujących.
Jako pierwsi skorzystają podopieczni fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”,która organizuje Dzień Dziecka w Przylądku Nadziei we Wrocławiu.
Pomysł na zorganizowanie cyklicznej akcji charytatywnej przez serwis Ceneo.pl nie jest przypadkowy. Pracownicy chcą tym wydarzeniem upamiętnić swojego kolegę – Adriana Kowalczyka, który przed rokiem przegrał walkę z chorobą nowotworową. Długo zastanawialiśmy się w jaki sposób możemy uczcić pamięć o Adrianie, który był człowiekiem o niezwykle dobrym sercu. Pomimo choroby, angażował się w akcje i projekty charytatywne, które organizowaliśmy.Stąd pomysł na cykliczną akcję, która ma o nim przypominać i do której chcemy zaprosić również naszych użytkowników. – wyjaśnia Marcin Łachajczyk, prezes Ceneo.pl.
Użytkownicy serwisu Ceneo.pl swoje punkty w tym roku będą przekazywać podopiecznym wrocławskiego Przylądka Nadziei, którzy są w trakcie leczenia onkologicznego. 1 czerwca tradycyjnie dla wszystkich dzieci zorganizowany będzie tam Dzień Dziecka. Każdy gest wsparcia naszej fundacji jest dla nas bardzo ważny i cenny. Cieszymy się, że serwis Ceneo.pl razem ze swoimi użytkownikami chce pomóc nam w organizacji tak ważnego święta dla naszych małych pacjentów. Już teraz serdecznie dziękujemy za każdą pomoc, którą otrzymamy w ramach akcji. –opowiada Agnieszka Aleksandrowicz-Zdral, prezes Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.
Akcję może wesprzeć każdy internauta, który posiada konto i CeneoPunkty w serwisie Ceneo.pl. Wystarczy wejść w zakładkę CeneoPunkty, a następnie wybrać jedną z cegiełek o określonej wartości. Punkty trafią do puli, która zostanie zamieniona na pieniądze, które po zakończonej akcji trafią do fundacji.