Ceneo

Ceneo.pl odświeża logo oraz layout komputerowej wersji serwisu


Najczęściej odwiedzana porównywarka w polskim Internecie zmieniła swój wygląd. Znalezienie szukanego produktu i informacji na jego temat jest teraz jeszcze łatwiejsze. Układ elementów na poszczególnych stronach został wyraźnie odświeżony, zapewniając użytkownikom znacznie lepsze odczucia podczas ich przeglądania i korzystania z funkcjonalności.
Serwis Ceneo.pl poszerzył siatkę strony, wprowadził nowe ikony, zmienił kolorystykę oraz wykorzystywaną czcionkę, dopracował i rozbudował poszczególne funkcjonalności i zadbał o szybsze ładowanie strony.

Strona główna zyskała odświeżony interfejs, dzięki któremu użytkownicy mają większą przejrzystość – pojawił się nowy czytelny nagłówek strony wraz z wyszukiwarką – a pod nią podpowiedzi, animowane banery, które w zachęcający sposób zwracają uwagę użytkowników, a także rozbudowana, przyciągająca uwagę sekcja z kampaniami tematycznymi. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynku dodano także możliwość zamieszczania reklam video w rozwijanym nagłówku strony.

Ceneo.pl zdecydowało się też na zmianę logotypu serwisu. W nowym logotypie nie zobaczymy już charakterystycznej dla porównywarki „metki”.

Na stronie kategorii została wdrożona nowa propozycja filtrowania ofert. Ta sekcja zyskała również większą przejrzystość dzięki zmianie pozycji elementów reklamowych i nowym ikonom. Dzięki temu użytkownicy serwisu mogą szybciej znaleźć interesujące ich produkty.

W kartach produktu wprowadzono zmiany, które zapewniają większą czytelność i dotarcie do najlepszych ofert. Dodano przejrzysty nagłówek z pełnymi informacjami na temat produktu (m.in. informacja o wysyłce, dostępności w sklepie, sprzedawcy oferującym produkt). Pojawiła się też zupełnie nowa odsłona wariantów dla danej oferty, gwarantująca szybsze ładowanie. Dodano również odświeżone wersje zakładek Opinie oraz Pytania i Odpowiedzi z czytelniejszym wyeksponowaniem ocenianych cech produktów. Partnerzy Ceneo otrzymali też możliwość odpowiadania na komentarze użytkowników, których avatary są teraz widoczne.

Dla większego komfortu i poczucia bezpieczeństwa użytkowników, serwis dokonał też zmian w interfejsie koszyka. W ścieżce zakupowej został wprowadzony wyraźny podział na trzy etapy: etap związany wyborem konkretnych produktów, etap metody płatności oraz dostawy, dzięki czemu klient będzie mógł zrealizować zakupy w intuicyjny, pewny i świadomy sposób.

„Ceneo.pl to obecnie najpopularniejsza w Europie porównywarka, którą każdego miesiąca odwiedzają miliony użytkowników. Chcemy zagwarantować im bardzo szybkie dotarcie do produktów, których poszukują, a co za tym idzie zwiększać liczbę transakcji u naszych Partnerów biznesowych. Jestem przekonany, że wprowadzane zmiany przysłużą się realizacji obydwu tych celów” – powiedział Dariusz Grabowski, CPO w Ceneo.pl.

Najnowsze artykuły

Ceneo w galerii mobilnych sław Google

Ceneo w galerii mobilnych sław Google

2021-04-06
Ceneo – najpopularniejsza porównywarka w Europie, została doceniona w Mobile Hall of Fame przygotowanej przez Google.
Gwiazda Jakości Obsługi 2021

Gwiazda Jakości Obsługi 2021 dla CENEO

2021-03-08
CENEO zostało uhonorowane tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2021” w ramach XIV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Nagroda przyznana została w wyniku badania konsumentów, którzy wysoko ocenili poziom oferowanych usług, doradztwa i obsługi na CENEO w minionym roku. Tym samym marka zyskała rekomendację klientów na rok 2021.
black friday

Jak nie dać się oszukać na Black Friday?

2020-11-12
Już 27 listopada rozpocznie się międzynarodowe święto promocji. Jak trafić na prawdziwe okazje, a nie te sztucznie zaniżone? Wskazówek udziela UOKiK, Izba Gospodarki Elektronicznej i Ceneo.pl – największa porównywarka cen w Europie.
5 trików

5 trików, które ułatwią zakupy online na Black Friday

2020-11-12
Nowe obostrzenia związane z pandemią sprawią, że większość Polaków 27 listopada skorzysta z promocji Black Friday przez internet. Poznaj narzędzia online, które pozwolą Ci znaleźć wyłącznie prawdziwe zniżki od zaufanych sklepów i to zaskakująco szybko.
ceneo

Ceneo.pl wzmacnia zespół PR

2020-11-04
Nina Mrożek i Katarzyna Jędrachowicz objęły w październiku 2020 stanowiska PR managerów. Raportują bezpośrednio do Marcina Łachajczyka – Managing Directora Ceneo.pl.
Cenię sobie 2020

Nowa kampania Ceneo.pl „Cenię sobie”

2020-10-27
Serwis ruszył z kampanią video, która będzie widoczna w kanałach social media i telewizji internetowej VOD.
Ranking Zaufane Opinie

Serwis Ceneo.pl ogłosił Ranking Zaufanych Sklepów 2020

2020-10-16
Ranking Zaufanych Sklepów Ceneo.pl to jeden z najstarszych rankingów sklepów internetowych w Polsce. Tworzony jest na podstawie kilku milionów ankiet, które w ciągu ostatniego roku wypełnili klienci sklepów internetowych.