Ceneo

Ceneo.pl odświeża logo oraz layout komputerowej wersji serwisu


Najczęściej odwiedzana porównywarka w polskim Internecie zmieniła swój wygląd. Znalezienie szukanego produktu i informacji na jego temat jest teraz jeszcze łatwiejsze. Układ elementów na poszczególnych stronach został wyraźnie odświeżony, zapewniając użytkownikom znacznie lepsze odczucia podczas ich przeglądania i korzystania z funkcjonalności.
Serwis Ceneo.pl poszerzył siatkę strony, wprowadził nowe ikony, zmienił kolorystykę oraz wykorzystywaną czcionkę, dopracował i rozbudował poszczególne funkcjonalności i zadbał o szybsze ładowanie strony.

Strona główna zyskała odświeżony interfejs, dzięki któremu użytkownicy mają większą przejrzystość – pojawił się nowy czytelny nagłówek strony wraz z wyszukiwarką – a pod nią podpowiedzi, animowane banery, które w zachęcający sposób zwracają uwagę użytkowników, a także rozbudowana, przyciągająca uwagę sekcja z kampaniami tematycznymi. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynku dodano także możliwość zamieszczania reklam video w rozwijanym nagłówku strony.

Ceneo.pl zdecydowało się też na zmianę logotypu serwisu. W nowym logotypie nie zobaczymy już charakterystycznej dla porównywarki „metki”.

Na stronie kategorii została wdrożona nowa propozycja filtrowania ofert. Ta sekcja zyskała również większą przejrzystość dzięki zmianie pozycji elementów reklamowych i nowym ikonom. Dzięki temu użytkownicy serwisu mogą szybciej znaleźć interesujące ich produkty.

W kartach produktu wprowadzono zmiany, które zapewniają większą czytelność i dotarcie do najlepszych ofert. Dodano przejrzysty nagłówek z pełnymi informacjami na temat produktu (m.in. informacja o wysyłce, dostępności w sklepie, sprzedawcy oferującym produkt). Pojawiła się też zupełnie nowa odsłona wariantów dla danej oferty, gwarantująca szybsze ładowanie. Dodano również odświeżone wersje zakładek Opinie oraz Pytania i Odpowiedzi z czytelniejszym wyeksponowaniem ocenianych cech produktów. Partnerzy Ceneo otrzymali też możliwość odpowiadania na komentarze użytkowników, których avatary są teraz widoczne.

Dla większego komfortu i poczucia bezpieczeństwa użytkowników, serwis dokonał też zmian w interfejsie koszyka. W ścieżce zakupowej został wprowadzony wyraźny podział na trzy etapy: etap związany wyborem konkretnych produktów, etap metody płatności oraz dostawy, dzięki czemu klient będzie mógł zrealizować zakupy w intuicyjny, pewny i świadomy sposób.

„Ceneo.pl to obecnie najpopularniejsza w Europie porównywarka, którą każdego miesiąca odwiedzają miliony użytkowników. Chcemy zagwarantować im bardzo szybkie dotarcie do produktów, których poszukują, a co za tym idzie zwiększać liczbę transakcji u naszych Partnerów biznesowych. Jestem przekonany, że wprowadzane zmiany przysłużą się realizacji obydwu tych celów” – powiedział Dariusz Grabowski, CPO w Ceneo.pl.

Najnowsze artykuły

jakosc

Ceneo uhonorowane Gwiazdą Obsługi Jakości 2022

2022-05-24
Ceneo po raz kolejny zostało nagrodzone prestiżowym tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2022”, tym razem w ramach XV już edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Wyróżnienie przyznane zostało w wyniku badania konsumentów, którzy wysoko ocenili poziom oferowanych usług, doradztwa i obsługi Ceneo w minionym roku.
17 urodziny ceneo

Zakochani w zakupach od 17 lat. Ceneo świętuje urodziny i rozdaje prezenty

2022-02-14
Ceneo już od 17 lat pomaga Polakom w zakupach internetowych. I choć w dniu debiutu posiadaliśmy zaledwie 4 kategorie produktowe, jeszcze przed uzyskaniem pełnoletności zostaliśmy liderem wśród porównywarek internetowych w Europie, a także 12 października 2020, dzięki Allegro.eu, spółce, w skład której weszło Ceneo, debiutowaliśmy na warszawskiej giełdzie. Ceneo stopniowo zmieniało świat handlu internetowego w Polsce i jak na 17-latka przystało nie zwalniamy tempa.
Darmowa wysyłka Ceneo free

Ceneo wprowadza bezpłatną wysyłkę produktów w usłudze Kup Teraz!

2021-11-11
Ceneo wprowadza bezpłatną wysyłkę produktów w usłudze Kup Teraz! Dzięki Ceneo free nie musimy przeglądać dziesiątek stron w poszukiwaniu najlepszej oferty. Wpisując interesujący nas produkt w wyszukiwarkę Ceneo oszczędzamy nie tylko czas, ale i pieniądze.
miniatura_wyniki

Tym firmom zaufali Polacy! Znamy zwycięzców 12. Rankingu Zaufanych Sklepów Ceneo.pl

2021-10-15
Ceneo.pl po raz 12 ogłosiło zwycięzców Rankingu Zaufanych Sklepów, którzy cieszą się największym zaufaniem kupujących. Rekomendacje klientów pozwoliły wyłonić najlepszą piętnastkę wśród e-sklepów objętych Programem Zaufanych Opinii Ceneo.pl.
12. edycja Rankingu Zaufanych Sklepów Ceneo.pl

12. edycja Rankingu Zaufanych Sklepów Ceneo.pl

2021-10-11
Już 14 października, o godzinie 15.00 odbędzie się uroczysta gala 12. Rankingu Zaufanych Sklepów Ceneo.pl. Ranking, tworzony na podstawie kilku milionów ankiet, które w ciągu ubiegłego roku wypełnili klienci sklepów internetowych, jest największym i najstarszym rankingiem e-sklepów w Polsce.
miniatura_glosowanie

Wybierz z Ceneo Zaufany Sklep 2021 roku. Rusza głosowanie z nagrodami!

2021-09-03
Zwycięzcę w jednej z 15 kategorii w ramach internetowego głosowania wybiorą internauci.
miniatura_vastint

Ceneo zostaje w Business Garden Wrocław

2021-08-19
Vastint podpisał umowę najmu z Ceneo, najpopularniejszą porównywarką w Europie.
miniatura kampania

Ceneo z nową kampanią reklamową

2021-06-25
Ceneo.pl - porównywarka numer 1 w Europie, ruszyła z kampanią video, która nawiązuje do zbliżających się wielkich emocji sportowych.