Cenię sobie

Nowa kampania Ceneo.pl „Cenię sobie”


Serwis ruszył z kampanią video, która będzie widoczna w kanałach social media i telewizji internetowej VOD.
Kampania “Cenię sobie” jest kontynuacją koncepcji kreatywnej z poprzedniego roku, w której widzowie mogą poznać główne korzyści wynikające z używania Ceneo.pl. – Naszym celem jest pokazanie, że dzięki funkcjom Ceneo.pl można łatwo zrobić świadome zakupy online: wygodnie, bezpiecznie, szybko i w najkorzystniejszej cenie – komentuje Dariusz Grabowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w Ceneo.pl.



Spot jest nakręcony w formie energicznego klipu, gdzie młodzi bohaterowie w prosty sposób dokonują przemyślanych zakupów za pośrednictwem serwisu. Dodatkowo, w rytm muzyki, pojawiają się hity produktowe w kategoriach: RTV / AGD, kosmetyki, zwierzęta, rozrywka. Przewidziane formaty zakładają 30 i 6 sekund. Co ciekawe, krótsze filmy są w pełni poświęcone konkretnym produktom partnerów Ceneo.pl. Za kreację spotów odpowiada agencja Upside.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem Youtube, Facebook, Instagram oraz VOD (cda, onet i TVP). Działania reklamowe będą wspierane promocją display w Ceneo.pl oraz serwisach satelitarnych, które będą kierować na dedykowany landing page.

Najnowsze artykuły

miniatura hot deals

Ceneo rozdaje miliony! Codziennie nowe rabaty nawet do -70%!

2021-05-18
Ceneo wystartowało z nową akcją promocyjną „Gorące Towary”, w ramach której przygotowało dla swoich użytkowników wyjątkowe promocje. Na stronie głównej codziennie pojawiać się będzie 6 różnych ofert w szalenie atrakcyjnych cenach, z których będzie można skorzystać tylko tego jednego dnia.
Ceneo w galerii mobilnych sław Google

Ceneo w galerii mobilnych sław Google

2021-04-06
Ceneo – najpopularniejsza porównywarka w Europie, została doceniona w Mobile Hall of Fame przygotowanej przez Google.
Gwiazda Jakości Obsługi 2021

Gwiazda Jakości Obsługi 2021 dla CENEO

2021-03-08
CENEO zostało uhonorowane tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2021” w ramach XIV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Nagroda przyznana została w wyniku badania konsumentów, którzy wysoko ocenili poziom oferowanych usług, doradztwa i obsługi na CENEO w minionym roku. Tym samym marka zyskała rekomendację klientów na rok 2021.
ceneo

Ceneo.pl odświeża logo oraz layout komputerowej wersji serwisu

2020-11-17
Najczęściej odwiedzana porównywarka w polskim Internecie zmieniła swój wygląd. Znalezienie szukanego produktu i informacji na jego temat jest teraz jeszcze łatwiejsze.
black friday

Jak nie dać się oszukać na Black Friday?

2020-11-12
Już 27 listopada rozpocznie się międzynarodowe święto promocji. Jak trafić na prawdziwe okazje, a nie te sztucznie zaniżone? Wskazówek udziela UOKiK, Izba Gospodarki Elektronicznej i Ceneo.pl – największa porównywarka cen w Europie.
5 trików

5 trików, które ułatwią zakupy online na Black Friday

2020-11-12
Nowe obostrzenia związane z pandemią sprawią, że większość Polaków 27 listopada skorzysta z promocji Black Friday przez internet. Poznaj narzędzia online, które pozwolą Ci znaleźć wyłącznie prawdziwe zniżki od zaufanych sklepów i to zaskakująco szybko.
ceneo

Ceneo.pl wzmacnia zespół PR

2020-11-04
Nina Mrożek i Katarzyna Jędrachowicz objęły w październiku 2020 stanowiska PR managerów. Raportują bezpośrednio do Marcina Łachajczyka – Managing Directora Ceneo.pl.
Ranking Zaufane Opinie

Serwis Ceneo.pl ogłosił Ranking Zaufanych Sklepów 2020

2020-10-16
Ranking Zaufanych Sklepów Ceneo.pl to jeden z najstarszych rankingów sklepów internetowych w Polsce. Tworzony jest na podstawie kilku milionów ankiet, które w ciągu ostatniego roku wypełnili klienci sklepów internetowych.