Kupuj bezpiecznie
Program Ochrony
Kupujących


Co oferujemy w Programie?

Program Ochrony Kupujących (POK) zapewnia rekompensatę do 10 000,00 zł w przypadku, gdy:
  • nie otrzymałeś zakupionego towaru,
  • zakupiony towar znacznie różni się od opisanego w ofercie.
W ramach programu koszty związane z rekompensatą ponosi Ceneo, dzięki czemu osoby kupujące, a także sklepy nie są narażone na żadne straty finansowe.
pics




Jak skorzystać z programu?

Jeżeli Twoje próby uzyskania porozumienia ze sklepem (dostarczenie/ wymiana zamówionego produktu, zwrot pieniędzy) zakończyły się niepowodzeniem – rozpocznij procedurę POK:
1
Złóż na Policji lub w Prokuraturze zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. W ciągu 30 dni powinno do Ciebie dotrzeć postanowienie o wszczęciu dochodzenia/śledztwa.
2

Jeśli otrzymasz informację o wszczęciu dochodzenia/śledztwa,

wypełnij wniosek. Zrób to w ciągu 30-120 dni od dokonania transakcji.

Jeśli otrzymasz odmowę wszczęcia dochodzenia/śledztwa,

nie możesz ubiegać się o rekompensatę.
3
Otrzymasz e-mail z wypełnionym formularzem. Wydrukuj go, podpisz i odeślij z kompletem dokumentów w ciągu 90 dni.
Możemy poprosić Cię o uzupełnienie dokumentacji (np. przesłanie wymaganych oryginałów, uzupełnienie podpisów)
4
W ciągu 30 dni poinformujemy Cię o naszej decyzji.
W tym czasie może skontaktować się z Tobą pracownik Ceneo, aby uzupełnić informacje z wniosku.
5

Decyzja pozytywna

Poprosimy Cię o potwierdzenie numeru konta, na które przelejemy rekompensatę. Potwierdź numer w ciągu 21 dni.

Decyzja negatywna

Jeśli w czasie ubiegania się o rekompensatę Sklep prześle Ci przedmiot lub odda pieniądze, skontaktuj się z nami.
6
W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia numeru konta wypłacimy pieniądze.