Gala zaufanych opinii

Serwis Ceneo.pl ogłosił Ranking Zaufanych Sklepów 2020


Ranking Zaufanych Sklepów Ceneo.pl to jeden z najstarszych rankingów sklepów internetowych w Polsce. Tworzony jest na podstawie kilku milionów ankiet, które w ciągu ostatniego roku wypełnili klienci sklepów internetowych. Opinie są wystawiane w ramach Programu Zaufanych Opinii Ceneo, który działa już 11 lat i jest najwiarygodniejszym źródłem wiedzy na temat sklepów internetowych, sprzedawców i firm kurierskich. Przez ponad 11 lat klienci wystawili już ponad 20 milionów opinii poprzedzonych zakupami. Dzięki temu Ranking Zaufanych Sklepów Ceneo.pl to gwarancja, że nagrody wręczane w 15 kategoriach, trafiają do najbardziej rzetelnych i profesjonalnych firm z branży e-commerce.
15 października odbyła się 11. Gala Zaufanych Sklepów Ceneo.pl. Dbając o bezpieczeństwo w czasie pandemii, serwis Ceneo.pl zdecydował, że wydarzenie w całości będzie transmitowane on-line. Tegoroczną Galę Zaufanych Sklepów Ceneo.pl poprzedziło też specjalne wydarzenie – webinar z ekspertami z branży e-commerce, w całości poświęcony tematowi handlu internetowego w czasie pandemii oraz ochronie wizerunku marki w tym trudnym czasie. Prelegentami byli: ekonomista Zbigniew Dylewski, Paweł Kuźma – E-Commerce Director Media Markt Saturn Polska, Mikołaj Wezdecki – Dyrektor E-Commerce w Eobuwie.pl S.A., Radosław Tyszko – Sales Director Ceneo.pl oraz Jakub Gierszyński – E-Commerce And Marketing Director Intercars S.A.

W tegorocznej edycji rankingu internauci oceniali sklepy z 15 kategorii, oto zwycięzcy:
Budowa i ogród: e-metalowiec.com
Dla dziecka: bajkolandia.sklep2.pl
Dom i wnętrze: nakrywamy.pl
Hobby i zwierzęta: fera.pl
Kultura i rozrywka: TaniaKsiazka.pl
Moda i dodatki: zegarownia.pl
Motoryzacja: strefakierowcy.pl
Sprzęt Rtv i Agd: neonet.pl
Styl życia: sport2002.pl
Technologia: eukasa.pl
Uroda i zdrowie: notino.pl
Debiut na Ceneo: cocopanda.pl
Kup Teraz: manada.pl
Dostawcy: InPost
Wybór użytkownika: zooart.com.pl

Jako Ceneo jesteśmy niezwykle dumni z Programu Zaufanych Opinii. To niezależny i największy w Polsce program badania satysfakcji klientów. Tylko w ciągu ostatniego roku wysłaliśmy ponad 44 miliony ankiet do ponad 20 milionów użytkowników serwisu Ceneo. To jasny sygnał, że zakupy internetowe nie tylko cieszą się co raz większą popularnością, ale też rośnie liczba klientów dla których zaufane opinie mają ogromne znaczenie. Już 70% klientów przed podjęciem decyzji zakupowej zawsze sprawdza opinie na temat sklepów, produktów i dostawców w naszym serwisie – powiedział Marcin Łachajczyk, CEO Ceneo.pl.

Rankingowi Ceneo.pl towarzyszyło przeprowadzone we wrześniu 2020 badanie z którego wynika, że aż 95% ankietowanych chociaż raz dokonało zakupów w sklepach internetowych w czasie pandemii. Najczęściej wybieranymi kategoriami produktów był sprzęt RTV (26%), uroda (25%) oraz zdrowie (21%). Niemal co drugi (44%) ankietowany nie był w stanie jednoznacznie stwierdzić czy ceny produktów w czasie pandemii zwiększyły się. Na 4.34, w pięciostopniowej skali, ankietowani ocenili dostępność produktów w sklepach internetowych. Ponad połowa ankietowanych przyznała, że sklepy wydłużyły czas realizacji zamówień, ale według ⅓ tylko podczas pierwszych tygodni narodowej kwarantanny. Ponad połowa klientów biorących udział w badaniu za zakupy zapłaciła kodem BLIK, na kolejnym miejscu znalazł się przelew bankowy i płatność kartą. Przed pandemią ponad połowa kupujących jako metodę dostawy wybierała paczkomat, kolejnym wyborem była dostawa przez kuriera. Pandemia praktycznie nie zmieniła tych preferencji.

Najnowsze artykuły

miniatura hot deals

Ceneo rozdaje miliony! Codziennie nowe rabaty nawet do -70%!

2021-05-18
Ceneo wystartowało z nową akcją promocyjną „Gorące Towary”, w ramach której przygotowało dla swoich użytkowników wyjątkowe promocje. Na stronie głównej codziennie pojawiać się będzie 6 różnych ofert w szalenie atrakcyjnych cenach, z których będzie można skorzystać tylko tego jednego dnia.
Ceneo w galerii mobilnych sław Google

Ceneo w galerii mobilnych sław Google

2021-04-06
Ceneo – najpopularniejsza porównywarka w Europie, została doceniona w Mobile Hall of Fame przygotowanej przez Google.
Gwiazda Jakości Obsługi 2021

Gwiazda Jakości Obsługi 2021 dla CENEO

2021-03-08
CENEO zostało uhonorowane tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2021” w ramach XIV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Nagroda przyznana została w wyniku badania konsumentów, którzy wysoko ocenili poziom oferowanych usług, doradztwa i obsługi na CENEO w minionym roku. Tym samym marka zyskała rekomendację klientów na rok 2021.
ceneo

Ceneo.pl odświeża logo oraz layout komputerowej wersji serwisu

2020-11-17
Najczęściej odwiedzana porównywarka w polskim Internecie zmieniła swój wygląd. Znalezienie szukanego produktu i informacji na jego temat jest teraz jeszcze łatwiejsze.
black friday

Jak nie dać się oszukać na Black Friday?

2020-11-12
Już 27 listopada rozpocznie się międzynarodowe święto promocji. Jak trafić na prawdziwe okazje, a nie te sztucznie zaniżone? Wskazówek udziela UOKiK, Izba Gospodarki Elektronicznej i Ceneo.pl – największa porównywarka cen w Europie.
5 trików

5 trików, które ułatwią zakupy online na Black Friday

2020-11-12
Nowe obostrzenia związane z pandemią sprawią, że większość Polaków 27 listopada skorzysta z promocji Black Friday przez internet. Poznaj narzędzia online, które pozwolą Ci znaleźć wyłącznie prawdziwe zniżki od zaufanych sklepów i to zaskakująco szybko.
ceneo

Ceneo.pl wzmacnia zespół PR

2020-11-04
Nina Mrożek i Katarzyna Jędrachowicz objęły w październiku 2020 stanowiska PR managerów. Raportują bezpośrednio do Marcina Łachajczyka – Managing Directora Ceneo.pl.
Cenię sobie 2020

Nowa kampania Ceneo.pl „Cenię sobie”

2020-10-27
Serwis ruszył z kampanią video, która będzie widoczna w kanałach social media i telewizji internetowej VOD.